Jun 8, 2011

Kepada Beliebers yg benci sngt ngan Selena Gomez



Ok ok, fiqah tngok rmai Beliebers skrg benci ngan Selena Gomez an skrg ni? Ok fiqah ckp jngn marah tau :P x mau marah-marah~


Weyh, Beliebers, fiqah x faham la ngan korng ni. Asal korng marah sngt ngan JB sbb dia kapel ngan Selena? sepatutnyalahkan, korng sbgai PEMINAT SETIA JUSTIN BIEBER, korng kena la menumpang bahagia ngan Jb jgk sbb dia ngah bahagia ngan Selena, asal korng marah Selena bila dia kapel ngan Justin? bila Justin couple ngan Miley Cyrus, korng marah, bila Justin couple ngan Demi Lovato korng marah jugak, yg pling teruk skali bila Justin couple ngan kwan sekolah dia pun korng nak marah jgk! Ape benda la korng ni T____________________T Semuanya korng nak marah kat Jb, korng x ksian ke kat Jb? Sepatutnya korng kena bahagia sbb Justin ngah bahagia ngan Selena Gomez skrg ni....




Ok sejujurnya fiqah nak cakap. Fiqah x minat pun kat Justin, klau x minat x semestinya fiqah benci dia ok ;) Fiqah pun sbnrnya x suka Justin couple ngan Selena, sbb fiqah minat Selena tapi x minat Justin pun, hehe~ Tapi dh lama tu fiqah pun 'menumpang bahagia' Selena jugak la sbb dia ngah bahagia ngan Justin. Fiqah tngok fb Selena, kemana dia pergi shoping ke gi rumah saudara dia ke Justin mesti ikut. N fiqah tngok Selena selalu senyum n ceria ngan Justin. Yang beleibers ni yg masalahnya ni T_T biar la justin couple ngan Selena,  Lagi pun Justin ngah bahagia ngan Selena korng x payah la nak 'menghancur' kan kebahagian korng tu ok... Korng bahagia la jgk sbb Justin ngah bahagia ngan Selena. 


Kekadang fiqah sbgai peminat Selena Gomez ni pun risau jgk, ye la Justin an dh bnyak girlfreinds dh. Kang fiqah takut kang Justin clash ngan Selena pulak. Fiqah mcm ksian la kat Selena. Fiqah takut satu hari nanti Justin sakitkan hati Selena, tu je :p hohoho~ Tapi x pek la. Fiqah tngok gmbr2 Selena ngan Justin bkn kemain akrab lagi x pek la. Doakan je la smoga diaorng tu berbahagia selamanya an ;) 




N rmai Beliebers yg 'mengamuk' sbb ade satu gmbr ni Justin ngan Selena kiss sambil 'ehem-ehem' kan kan kan? ala biar  je la :P diaorng tu kristian, biar la diaorng wat benda tu T_T Kita ni Islam, yg korng gatal-gatal nk sebarkan gmbr tu pesal an an an an an???????????? Ngee~ Rasanya klau Justin tau korng mcm ni mesti dia sedih tau~ Fiqah tau ade kalangan kata diaorng x sesuai kan, sbb Selena umur 20 lebih mcm tu la, Justin umur 17 lbih kurng mcm ru la, ada rilek le :P cuba korng tanya mak ayah korng, mak korng umur bape, ayah korng umur bape, ce tanya ce tanya :) ada kalangan yg mak umur 30 lebih ayah umur 40 lebih, an an an an an an an ;) ce komen sikit, komen la mak ayah korng umur bape tau ;) ^_^


Haha, k la, sbgai Beliebers, korng kena la bahagia sbb skrg Justin ngah bahagia ngan Selena an, sbnrnya lagi baguus dia couple ngan Selena daripada couple ngan Miley Cyrus, sbb apa? Fiqah x nk bagi tau :P


KLAU SELENA GOMEZ KAWIN NGAN JUSTIN KORNG JANGAN NAK TRAUMA OK ;P

10 comments:

Dayana AZ said...

fiqah, selena bukan 18 ke? dorg beza sthun an? klu dayana xsilap baca la. hee bru terbaca aritu je senanya :P . tp kn, org dorang susa jgk nk kekal lama, unless yg betul2 setia, dorg kn agk social..

Wyna Nubies said...

As Salam,

kelab2 kipas terlebih fanatik mmg camtu...haha~tp..ado den kesah..xminat langsung kt Justin Bibir niyh..ampunnnn JB fans..haha~

auni najah said...

i agree with you fiqa!!lantak diorang la diorang nk wat ape..an an an ..

Fi-Nurul Soosica said...

@Dayana AZ

ntah la kak, fiqah pun x tahu sngt, hoho, ade yg kata 20 lebih kurng mcm tu la :O

Fi-Nurul Soosica said...

@Wyna Nubies

haha ;D yup~ mmg gitu~

Fi-Nurul Soosica said...

@auni najah

haha :D an an an ;D

dark r0se said...

huhu~ redha jelaaaaaa~ ;)

Fi-Nurul Soosica said...

@dark r0se

wehee =D

bunga said...

ala diornag pun sama cantik sama padan..kan.kan..apalah ada pada umur tu.,.hkahkaa

Fi-Nurul Soosica said...

@bunga

ha'ah :)