Jun 11, 2011

Day 12: Something you don't leave the house without


Weheeeee...... Ya Allah~ Sedap giler aku tngok gmbr ni *o* ok skrg dh pkul? 2 pagi~ Owh yeah :p Fiqah ni mmg suka tidur lewat smpai mak dh mrh.. Sbb anak dara x elok tidur lewat-lewat... ehehehe :p

ok, chalengges ni dh hari ke-12 dh. hoho :D k la nk smbung... Ade la beberapa perkara fiqah x kan tinggal kan rumah tanpa brg-brg tersebut :

Ada 2 kategori ok :p 

Pertama... Sekolah... klau fiqah gi sk fiqah x kan tinggalkan...

Ofcourse la bag, alat-alat tulis, botol air, duit, bawa diri n sbgainya :P

yg kedua, klau nak pergi shoping or jalan-jalan....

  • Beg tangan fiqah, fiqah x guna beg yg org permpuan ala-ala mcm datin tu guna tau :p fiqah guna beg yg letak kat bahu tu, ala yg tali dia kat bahu kanan n beg dia tu kat pinggang belah kiri. Saje je sbb kang takut kena ragut lak, hehe :3
  • Beg Dompet
  • Henpon fiqah
  • Earphone. Nanti leh dngr lagu. Owhyeah.
  • Kamera.. Saje je bwk~
  • 2 keping Librease a.k.a Kotex, kang kut2 ade kecemasan leh guna :P
  • Sikat. Saje je bwk walaupun fiqah bertudung di luar~
  • Bedak.
  • Cermin
Ok tu je la kut, ehehehe~ k la bye~ nk tido! 

p/s: Feel free to visit my tumblr ek ;) follow la, nanti fiqah akn follow balik ek~ Heee,.. http://candyappledoodlesone.tumblr.com/

1 comment:

bunga said...

wahh..bagus la fiqah..p sekolah bawa botol air..jarang tau ada bawa bool air..bunga dulu xpernah bawa pun..hehee