Jun 7, 2011

Day 8: A place you've traveled to


Esok fiqah nak wat tuto lah, eh eh, silap, bukan esok tapi pagi nanti ;) sbb skrg dh pukul 12 pagi a.k.a tengah malam dh ni, huahuahua~


Ok ok, ni tempat yg fiqah nak sangat pergi. Ok, ada tiga :) iaitu,...




Of course la ke Masjidil Al-Haram an, hee~ Nak sngt pergi umrah~ tapi x tau la bila :P





Yang kedua ialah, klau boleh la kan, fiqah nak sangat pergi dunia gula-gula~ muahohoho :P ala mcm citer ingt lagi tak? citer The Choclate Factory tu? Hehe~ nk sngt pergi sbb kat situ ada taman yg dipenuhi ngan makanan. Klau la tempat tu wujud kan, memang semua fiqah makan la, bapak sedap wuuuu T^T nyam nyam nyam,....






n yg ketiga ialah,... ok klau korng nak tau, highlight ek : Fiqah nak pergi dapur, sebab LAPAR LA WEYH! K la bye!



2 comments:

bunga said...

bunga pun yang paling nak pergi kat mekah..tu jer..

Fi-Nurul Soosica said...

@bunga
same la :) fiqah ingt nak pergi time cuti sk bulan disember la~