Sep 29, 2011

FAQs


150165_4177509714965_1513850452_n_large

    What is F.A.Q? F.A.Q is about answering question, I forgot what it's full word, hee, sorry :] If you have question just ask me and Insya Allah I will answered it :D And sorry If you all boring 'cause I always type in english =_____=

1) Boleh tak buatkan blog saya?
 Oh Alahai, sorry saya tak boleh buatkan :/ Cubalah buat sendiri :) Hee, belajar je, dulu saya pun buat blog agak sukar juga, awak ikut je lah tutorial saya punya ni :)

2) Awak buat doodle ya? Boleh tak lukiskan untuk saya? :D
 Boleh je Insya Allah, kalau saya ada freetime tu boleh lah kut :) Tapi tengok keadaan lah, kalau saya busy masa tu mmg saya tak boleh, hee :)

3) Awak suka buat komik, kenapa tak cuba hantar dekat PTS or mana-mana buku komik?
 Teringin juga nak buat komik, tapi masalahnya saya perlukan idea untuk menarik minat membaca si pembaca (*≧ 3≦) Wuu~ Besides, saya tak ada masa, sbb nak belajar :D hee...

4) Awak guna templete apa ya pada blog awak ni?
 Guna denim templete ke \_(・ω・`)  Tapi edit la mana-mana bahagian tu nampak mcm blogskin sikit.

5) Blogskin or Denim Templete?
 I prefer denim templete than blogskin :] Blogskin agak susah sikit dan kalau nak edit perlukan masa yang lama, denim senang~

Okay, that's all, kalau ada soalan tanyalah saya ya :D


No comments: