Sep 18, 2011

Kecik lagi tapi mimpi pelik



Nak tanya sikit, klau kita mimpi kan seseorng tu kan,.. contohnya kita mimpi kita kawin ngan dia, lepas tu lusa hari kita mimpi pasal dia lagi. Maknanya mimpi tu jadi kenyataan ke?? Saje tanya... sape2 kat sini tau tlg komen ya T__T Tengah takut skrg ni. Sbb sejak akhir2 ni asik mimpi pasal seorng bdk laki ni je.... Kawan saya yg lain pernah jgk mimpi pasal dia. dua tiga org mimpi psl dia. Tapi lepas diaorng mimpi pasal mamat tu, terus diaorng jatuh hati kat mamat tu. Tapi saya lain, lepas saya mimpi pasal dia saya x dek perasaan langsung ngan dia pun.. Erm, bagi sape2 yg tau tlg komen ya. Takut sikit sbb kut2 mamat tu guna ubat guna2 ke, hurm... =______='' 



7 comments:

Syarifah Dyana Balqis said...

Sabar je la. Saya pon pernah kena macam tu tapi saya ada perasaan dekat budak tu. hehe sori tak dapat nak tolong awak. :D good luck ehh.

Fiqah Yassin said...

owh, umm, ala... x pek ^^ saya just rasa pelik je, hehe :)

Syarifah Dyana Balqis said...

oh, haha takpe takpe. :)

ieyza afieyna said...

xkowt... mungkin itu hnya permainan tido..
kdg2 kite bole je mimpi kat org yg kite x sgka2 akn mimpi dia...

bunga said...

cam dah komen entri ni cym..

Fiqah Yassin said...

@ieyza afieyna

a'ah la kut kan, lupa plk syaitan dh bebas daripada neraka lepas bulan puasa, hehe X)

Fiqah Yassin said...

@bunga

eh, blum la kak :)