Sep 13, 2013

FEELS datang,...



Assalammualaikum and hello everybody~
So long I didn't update anything stuff at my blog T^T Busy with school stuff and get tired. Can't wait to get freedom after PMR, which is only around the corner asdfghjkl.

Jaaadddiii,..... Okay, saya tak tahu nak update apa, jadi saya nak update pasal anime yang saya tengoklah. Anime yang saya maksudkan ialah,... Shingeki No Kyojin, dlm bahasa inggerisnya, Attack on Titan, dan dalam bahasa melayunya, Serangan atas Raksaksa, LEL. Okay, first of all, I suggest you to watch this most epic anime ever! Seriously, Best gila anime ni, gempak gila blablabla, LOL. Saya mula tonton anime ni masa cuti sekolah bulan Jun, pengaruh rakan sebaya, harhar. Ramai orang duk cakap pasal anime ni, jadi saya pun tengok jugaklah. Dan serius gempak gila. XD


Oh ya, ahad yang lalu, saya dah tengok episod 21 dan 22. Okay, sedih kut TT___TT Poor all of them, I mean, Levi's squad... How dare that female titan T__T And you know what, there was a scene where Levi just stare Petra's dead body from the tree and he didn't act anything. Just stare on her. Did you know, that a true squad can not cry?

image


It does not mean that Levi don't have any feelings, he just can not cry. Because a true squad don't cry like... crying while rolling on the grass....




That comic drew by me. Anyway, anime ni memang best sangat. Saya cadangkan korang trylah tengok via online. Dia cerita pasal raksaksa yang makan manusia, mungkin ada beberapa babak dalam cerita ni agak menakutkan, sebab darah di mana-mana. Dan.... babak masa Ibu Eren kena makan tu. Itu lagilah...

image
if you know what I mean...




Saya ada baca manga nya. Gempak betul! Ada sesetengah daripada mereka sebenarnya titan juga selain daripada Eren. Saya tak nak bagi spoiler, kalau nak tahu, tunggu je lah dengan sabar~



3 comments:

Fara_nym | Hyoukurona said...

lawa la Fiah lukis~ huhuhu jelousnye~
btw, Fara pon rasa Anime ni best kan? rugi gak sape yang tak minat anime. Tak kisah la Anime apa-apa pon. Ikin pon minat Anime tuh. Fara je tak tau sebenarnya Attct on Titan tu cerita ape sebab tak pernah tengok. Tapi Fara minat Detective Conan xD hehe Setiap sabtu ade je ep baru~

Rara Ariiqin said...

Ikin dtg komen! :D Ikin mmg minat dgn anime SHINGENKI NO KYOJIN (ATTACK ON TITAN). Terpengaruh dgn abang sulung Ikin. Paling menyedihkan, ibu Eren kena makan hidup-hidup dgn titan. :'( Masa tgk ep.22, baru Ikin tau female titan tu sbnrnya menyamar sbg pasukan survey cops.

*Ikin baru dpt tau, ada lagi satu yg boleh jadi titan selain drp Eren. Perempuan.. tak silap Ikin, dlm kalangan graduasi top class dgn Eren, kot?

Vanila98 said...

@IkinAsyiqin (MiraFang)

Kan~ XD A'ah, ada lagi beberapa org yg boleh jadi titan selain Eren! :I bukan yang seorang tu je, lebih daripada tiga sebenarnya, saha dh terrrr baca manganya XD

@Fara_nym (Farahanim) Nanti masa cuti sekolah or ada masa nanti Fara wajib tengok! Best gilaaaa XD