Jan 1, 2012

Sepupu terlibat kemalangan ngeri

 Kylie_stockton_california_large


   Pasal cousin saya meninggal semalam.. Ingatkan kemalangan motor. Saya tak rasa apa-apa pun. Sebak hati saya bila tengok Mak Tam saya depan paper metro. Rupanya, sepupu saya, Arwah Ahmad Faizal bin Termizi terlibat kemalangan ngeri kena langgar traler. Mesti mak tam sedang nangis-nangis sekarang ni :'( Sedihlah, dulu masa kecik kami memang rapat kat kampung. Tapi sekarang tidak sngatlah. Maklumlah kami kan makin remaja, dh pandai nak 'malu-malu'. Tak sangka dia salah seorng mangsa kemalangan ngeri ni :'( Kena langgar traler. Kami nak melawat tapi sedihnya dekat sana nanti tak ada sapa jemput kami sebab kami nak naik bas. Ayah sakit kaki tak boleh memandu. 


    Mak cerita Mak Tam (ibu arwah di panggil Mak Tam) kata masa jumpa jenazah arwah, Arwah tak ada hidung. Teruk kena langgar :"( Smpaikan ada yang tak ada kepada masa cari mayat tu. Mak cerita lagi, masa sebelum kejadian berlaku. Arwah ada minta ibu dia belikan motor. Tapi,.... entah lah. Semoga roh mereka semua di cucuri rahmat. Diaorng semua sekolah agama. Al Fatihah :'( 


4 comments:

Ainnad said...

Weh, banyak bersabar. Allah lagi sayangkan dorang. Al fatihah. Tabahkan hati!

LilMissArtician said...

inalillah~
harap fiqah dpt bersabar ye..
eventually, semua yang ada dkt dunia niey akan mati :|

jgn nangis byk sgt taw >__<

Fiqah Yassin said...

Thanks Ainn :')

Fiqah Yassin said...

LMA : Insya-allah Y^Y yup, smua pasti akan menemui kematian, :'/