Jan 15, 2012

Anime Manga paling best T^T

1182327_pexhimoihsrxnby_large


Assalammuaikum wahai penduduk bumi sekalian... sob sob *lap air mata* baru je habis baca anime mangga yang saya suka ni tadi. Memang terbaeekkkk la komik ni T^T Saya baca online manga, bukan yang beli. sob sob, sedih yang part akhir tu T^T Nak baca tekan gambar bawah ni :D 




Saya suka Hana-chan dengan Momo-chan, sebab bagi saya diaorng serasi. Ahaha :D Tapi dengan Vivi-sama pun bolehhh ;D Best baca anime ni~ Saya minat baca komik anime online ni dah lama dah. 


AMARAN! : MASA NAK BACA TU BACA DARI MULA TAU! JANGAN BACA MAIN PILIH JE NANTI TAK BESTTT! 


Sedih la, saya dh habis baca dah, ala ala ala :( Nanti nak baca anime manga mana lagi, yang tu memang best la.. waaaaaaaaaaaa! Kisah dia tentang Hana-sama ni seorang manusia, dia tinggal dengan demon. Demon tu dalam bahasa inggeris, melayukan sama ada pontianak or draculla? What ever la~ 


okay itu sahajalah post untuk hari ini :P Ayah dh bagi top up kredit. Yeahhhhhhhhhhh!

1 comment:

Ain Shuhada said...

nmpk best.. try la bace "Love So Life". Mmg best!