Nov 23, 2011

Duit RM100 bukannya boleh beli masa yg lalu



Assalammualaikum,... jawab jangan tak jawab


    Okay, cuti sekolah dah mula. Tapi apa mau buat saya pun tak tahu lah.. Beli novel je la... Cepat je masa berlalu. n ari Khamis lepas baru dpt duit RM100 ni, terima kasih kepada kementerian pelajaran ^^ Dengan duit nk cikgu kata gunalah untuk yuran sekolah 2012 nanti. Tapi ayah saya bagi guna. Miahahaha :D Tapi nak kumpul dulu la. Saya nak beli tablet. Apa itu tablet? Tablet tu mcm alat yg kita guna untuk lukis2 la. Mcm nak buat doodle ke, boleh lukis guna tablet ni. Tak payah guna mouse, hehe, saje nk beli sbb saya suka lukis doodle. Bila saya lukis saya publish art saya kat satu laman web ni. Haha, nak link? cari sendiri :p


#tablet my dream, haha :) 


    Cepat ke kan masa berlalu? hurm T____T Ksian bdk2 tahun 6 sedih nak tinggalkan sekolah, tinggalkan guru2 yg dah banyak berjasa, kena naik sekolah menengah, mesti gementar nak naik sekolah menengah nanti. Yeah, right. Tak mengapalah. Saya dah merasainya. Nanti dah lama tu biasalah ;) 


    Kehidupan sbgai Form1 saya rasa mmg the best, tapi tahun 6 punya lagi best la. Hehe. Gembira sbb dapat kawan baru, Intan, Najwa, Amirah, Wani, Hajar, Meera dannnn....... #malas nak tulis nama seorng bdk ni . Kami memang gila-gila dalam kelas. Yeahh ;) 


    Setiap kali waktu belajar, kitaorng belajar sama2 walaupun kelas kami mejanya berdua-dua. Kitaorng belajar kat belakang, best kut, haha ;D tak ada siapa berani duduk tempat meja VIP kami melainkan kami sendiri. Wahaha... #cehh... mcm The Wanababes pula.


Kat meja tu best sbb bawah kipas. Haha


    Saya beruntung sngt sebab dapat kawan yang 'sama spesis' mcm saya, spesis gila-gila xD 


-Intan Suraya -Nurul Najwa -Amira Sadiah 
-Wani Zamrud -Siti Hajar -Meera Mardiana -Mizatul Izzati
-Abdul Musawir -Afif Syahin -Haikal md Nor -Hamizan -Nasrullah


Tak kisah le lelaki ke perempuan ke korng smua tetap kawan saya. Haha :D 


    Belajar sama-sama, belajar dekat lab sama-sama, makan....... time rehat kami x rehat sama sbb sesetengah dari kami pengws so kena jaga la T_T


    Walaupun ada pergaduahan yang melanda kami tapi kami still kawan :] Teringat pula pergaduhan antara saya dengan Hajar, saya dengan Meera dan Saya dengan Wani, hehe, tapi tak apa itu dah lama berlalu~ Tapi ada satu pergaduhan smpai skrg tak habis-habis lagi Y_____Y Siapa? Rasanya nama budak tu tak perlu la  kut saya nak sebut. Sapa sekolah ngan saya mesti smua org tahu dh kan, ye tak ;P


    Sbnrnya dh habis dh, budak tu dah minta maaf tapi cara dia minta maaf tu mcm....... org minta maaf face-to-face la beb... Dia minta maaf guna SMS, saya ada suruh dia minta maaf je jumpa berdepan je. Tapi apa yang dia cakap...


"Cakap kat diaorng aku bukan BABU diaorng!"


    Sedap gila ayat dia tu ;DD Terbaikk~ Emm,... apa-apa je lah, cuma mengharapkan cepat2 lah tak smpai tahun depan. Malas nak citer, sbb saya ni jenis tak suka kecoh-kecohkan cerita mcm budak tu ;P Punca masalah dia kecil je tapi dia nak besar-besarkan, haha :) 


    Tapi apa-apa pun kami agak sedihlah, sebab tahun depan ada yg diantara kami akan pindah. Amira n Hajar Y_______Y Saya dan Najwa naik kelas ke 2pp2 pula tahun depan TT________TT Aduyai, ni salah saya jgk la. Siapa suruh terlalu pndai, haha :( Intan n Mizatul kekal kelas 2PK1 tahun depan. 


    Sbnrnya kat sekolah menengah saya ni sistem dia agak pelik skit. Dekat kelas saya, ada terbahagi kepada dua kelas masa kelas Kemahiran Hidup, saya kelas PK (perdagangan n keusahawaan) dan lagi satu kelas TK, maksud nya dh lupa.... Intan n Mizatul kelas TK, saya n Najwa kelas PK, cikgu cakap bagi murid kelas PK boleh naik kelas tapi kelas TK kekal, entah tak tahulah kenapa T_______________T


Sbnrnya selama ni saya suka mendoodle tapi saya publish doodle saya bkn kat sini, hehe :D


2 comments:

scarred said...

Aku sukaaaa doodle kau!!! :) Hahah, pandai gila kau lukis. ;D

Vanila98 said...

Ainn; hehe, thanks ;D lukis for fun, hehe ;)